خرید و فروش آنواع زیورآلات

در این وب سایت ما به بیان اخبار علمی و ... در حوزه انواع زیورالات می پردازیم

خرید و فروش آنواع زیورآلات

در این وب سایت ما به بیان اخبار علمی و ... در حوزه انواع زیورالات می پردازیم

خواص سنگ فیروزه

معرفی اجمالی محصول:

همان‌طور که در طراحی لباس سنین مختلف  وجنسیت افراد در نظر گرفته می‌شود در طراحی زیورآلات نیز این مورد از جمله نکاتی است که باید به آن توجه داشت.برخلاف زیورآلات زنانه، زیور آلات مردانه باید دارای ابهت خاصی  باشند تا حس زیبایی دوستانه آنها را راضی نگه دارد. انگشتر فیروزه مردانه 325 با در نظر گرفتن این ویژگی طراحی بسیار خاصی دارد که شما را راضی خواهد نمود. این انگشتر نگینی از فیروزه اصل نیشابور دارد که از بهترین فیروزه های جهان به حساب می آید.این نگین به شکل دامله و بیضوی است و رنگ آبی چشم نوازی دارد.نقره این محصول نیز دست ساز می باشد.


خواص سنگ فیروزه:


فیروزه یکی از اولین سنگهایی است که به دلیل رنگش استخراج شد. رنگ آن بسته به میزان آهن و مس موجود در ترکیب، از آبی آسمانی تا سبز متغیر است. فیروزه سنگی بسیار پیچیده و وسواسی است چرا که برای تشکیل آن باید نوع مناسب مواد معدنی در مکانی مناسب به مدتی بسیار بسیار طولانی (میلیونها سال) بماند.مصریان فیروزه را "سنگ زندگی" نامیدند، قدیمی ترین جواهراتی که با این سنگ ساخته شده، چهار گردنبند است که در دستان جسد مومیایی ملکه "زر" یافت شده است؛ او در حدود سال 5500 پیش از میلاد بر مصر فرمانروایی کرده است.


فیروزه سمبل بخشندگی، خلوص و مهر و علاقه است، دوستی را حفظ می کند و در گذر زمان دشمن را به دوست تبدیل می کند. فیروزه برای بدست آوردن ثروت استفاده می شود، اگر به عنوان هدیه به شخصی داده شود، برای دریافت کننده ثروت و خوشبختی به همراه دارد.


از دیگر خواص این سنگ زیبا می توان به رفع افسردگی و خستگی، افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن، تصفیه ریه ها، تقویت چشم ها و درمان آب مروارید، حرز عظیمی در برابر حوادث و بلایا، گشایش امور و رفع مشکلات و ... اشاره کرد.

https://www.ginzzaa.com/category/rings

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد