خرید و فروش آنواع زیورآلات

در این وب سایت ما به بیان اخبار علمی و ... در حوزه انواع زیورالات می پردازیم

خرید و فروش آنواع زیورآلات

در این وب سایت ما به بیان اخبار علمی و ... در حوزه انواع زیورالات می پردازیم

بهترین کیف پول برای زنان | کیف هایی که خارج از این جهان هستند


کیف پول یک ضرورت اساسی روزانه شماست. و چرا نمی شود؟ ما همیشه بیشتر اوقات روز به کیف پول خود می رسیم. زنان تمایل دارند کیف های دستی و کیف پول را حمل کنند ، زیرا آنها فقط چیزهای زیادی برای حمل آن دارند. اما همانطور که زمان تکامل یافته است ، کیف پول زنان نیز همینطور است.

https://www.ginzzaa.com/category/sneakers


هنگامی که پیش از این لازم بودیم به دنبال کیف پول باشیم ، اکنون می توانید کیف راحتی زنان را به راحتی و به راحتی از خانه خود خریداری کنید. در انواع سبک های سرگرم کننده ، پارچه ، الگوی و انواع موجود ، این کیف پول های با کیفیت بالا ارزش بررسی دارند. با وجود کیف پول زنانه که همیشه بعد از کیف پول او می آید ، شما می خواهید این لیست از بهترین کیف پول های زنانه را بررسی کنید.



بهترین کیف پول برای زنان


  • برچ حزب محافظه کار
  • اوربی
  • کریستین لووبوتین
  • شانل
  • هرمس
  • ورساچه
  • پرادا
  • مایکل کورس


1. Tory Burch - کیف پول طراحی طلایی رابینسون برای زنان


Tory Burch LLC ، معروف به Tory Burch ، یک برچسب مد آمریکایی است که متعلق به طراح مد آمریکایی و Tory Burch ، بازرگان تجارت است. وی برچسب مد خود را با عنوان "TRB by Tory Burch" که بعداً به نام Tory Burch در فوریه 2004 شناخته شد ، شروع کرد و یک فروشگاه خرده فروشی را که اکثر موجودی ها در آن فروخته شده بود راه اندازی کرد. حتی اپرا وینفری در آوریل 2005 خط خود را در این نمایش تأیید کرد و Burch را انتخاب کرد - چیز بزرگ بعدی در مد.


این کیف سکه رنگارنگ به والدینش معروف شده است ، یک کلاسیک مدرن که با عنبیه پرینت شده است ، این کیف پول گلدار زیپ دار راهی شیک برای ذخیره وسایل شما فراهم می کند. این کیف پول زنانه با استفاده از چرم ساده ساخته شده است و دارای بسته شدن زیپ ، و دو جیب شکاف داخلی است. این کیف پول خانم های طراح با اندازه گیری 8.5 11 11.5 سانتی متر ، کلیه ملزومات شما را به روشی راحت و شیک جمع می کنند. این کیف پول طراح شیک و مرسوم ، مد روز را برای خانمها با هر لباسی که می پوشید ، جفت کنید و آن را درخشان تر می کند.


این کیف پول جالب طراحی رابینسون را برای خانم های شما ، فقط با قیمت 79 دلار ، تهیه کنید.




2. Urby - کیف پول تلفن موردی Kate Zippered


اوربی به دلیل طراحی و ساخت محصولات با کیفیت بالا با قیمت های غیر لوکس شناخته شده است و کیت یک کیف پول خیره کننده برای خانم ها است. کلیه محصولات آنها با استفاده از چرم واقعی با کیفیت برتر ساخته شده است. آنها کیف پول و کیف پول مردانه ، ملزومات مسافرتی ، ملزومات زندگی و غیره را خرده فروشی می کنند.


کیت یک مچ بند زیپ دار است که متفکرانه طراحی شده است تا هر آنچه را که می خواهید ذخیره کنید کیت ساخته شده از حق بیمه 100٪ چرم قرمز واقعی ، کیت دارای جیب مخصوص گوشی های هوشمند ، شش عدد کارت حافظه ، یک جیب قابل استفاده برای ارز و یک بند مچی جداشونده است.


همچنین برای دسترسی سریع می توانید تمام مدارک سفر خود را در اینجا با یک جیب اسناد و یک جیب در پشت ذخیره کنید. کیف پول کیف این گوشی با اندازه گیری 10.8 17 17.8 سانتی متر ، دارای یک زیپ YKK است و به دلیل داشتن چندین جیب و شکاف ، می توانید یک مسافرت درجه یک و شریک زندگی روزمره را برای اطمینان از همه موارد شما در صورت نیاز ، ایمنی ، ایمن و به راحتی در دسترس قرار دهید. آنها


این کیف پول های زنانه ، بهترین کیف پول های مرسوم ، مد روز را فقط برای Rs درست کنید. 1،995




3. Christian Louboutin - کیف پول زنجیر Boudoir


کریستین لووبوتین یک طراح مد فرانسوی است که کفش های استیلتوی سطح بالا شامل کفی های براق و قرمز براق است که به امضای وی تبدیل شده اند. او ابتدا به عنوان طراح آزاد در خانه های مد فعالیت کرد و در پاریس ، سالن کفش خود را تأسیس کرد.


کیف پول زنانه زنجیر یک لوازم جانبی براق با چاپ گل رز عاشقانه است. با استفاده از چرم اصل ، این کلاچ شیک با بند دارای دوازده شکاف کارت ، یک جیب سکه زیپ ، سه جیب قبض مسطح و یک بند شانه قابل جابجایی است. با اندازه گیری 100 190 190 x 40 میلی متر ، می توانید بدون نگرانی در مورد کمبود فضای ، همه وسایل مورد نیاز خود را در این کیف پول شیک نگهداری کنید. این کیسه زیبا و مرسوم ، مد روز ، لوازم جانبی حیرت انگیز برای کمد شما را ایجاد می کند و به هر لباسی که با آن جفت شوید ، رنگ و بویی از رنگ اضافه می کند. همچنین دارای چرم قرمز رنگ در قسمت داخلی است که به کفش های قرمز مایل به قرمز است.


این کیف پول زیبا و زیبا را با قیمت فقط 1،150.00 دلار تهیه کنید.




4. شانل - کلاچ کلاسیک با زنجیر


Chanel S.A. یک شرکت فرانسوی با مالکیت خصوصی متعلق به آلن ورتهایمر و ژرارد ورتهایمر است. پدربزرگ آنها پیر ورتهایمر شریک اولیه تجارت couturière Gabrielle Bonheur Chanel بود.

https://www.ginzzaa.com/

Chanel S.A در سال 1909 توسط Coco Chanel در سال 1909 تأسیس شد ، خانه ای با مد بالا که در لباس های فریبنده و کالاهای لوکس ، لوازم جانبی مد و غیره تخصص دارد.


این کلاچ چرمی زیبا با استفاده از چرم سیاه ساخته شده است و دارای بند و یک فلز با رنگ طلایی است. با اندازه گیری 10.3 15 15 3 3 سانتی متر ، می توانید از این کیف پول زیبا و شیک برای خانم ها برای استراحت های گاه به گاه یا لباس شب استفاده کنید. این یک کیف پول کوچک و در عین حال بزرگ است و به راحتی می تواند در کف دست شما جای بگیرد. این کلاچ خیره کننده یک کلاسیک واقعی است و شما هرگز نمی توانید با کلاسیک اشتباه بگیرید!


5. هرمس - کیف پول کلاسیک کلی


هرمس که در سال 1837 توسط تیری هرمس تأسیس شد ، یک تولید کننده کالاهای لوکس و شیک در فرانسه است که در کالاهای سبک زندگی ، مبلمان منزل ، چرم و غیره تخصص دارد و کالسکه دوک با اسب از دهه 1950 به عنوان آرم آنها شناخته شده است.

https://www.ginzzaa.com/category/handbags


این کیف پول زنانه زیپ دار از چرم واقعی ساخته شده است و دارای 12 عدد کارت حافظه ، 2 جیب قبض ، کیف پول زیپ مرکزی و یک برگه قفل Kelly است. با اندازه گیری 7.8 4.5 4.5 اینچ ، این کیف پول زنانه شیک دارای شکاف ها و جیب های کافی برای استفاده شما از آن به عنوان یک کیف پول معمولی روزمره است ، اما باعث می شود یک لباس شب عالی نیز به نظر برسد.




6. ورساچه - کیف پول چاپ باروکو92 SS


جیانی ورساچه S.p.A که در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تأسیس شد ، به سادگی به عنوان Versace یک شرکت لوکس و تجاری ایتالیایی اشاره کرد. مجموعه اصلی آنها تولید لوازم جانبی چرمی و چرمی ساخته شده ایتالیایی است.


کیف پول کلاچ چاپی باروکو SS9292 یک کیف پول نمادین است که طرح باروک را برای اولین بار در نمایشگاه باند SS SS توسط جیانی ورساچه مشاهده می کند. این کلاچ زیبا با استفاده از چرم مشکی با الگوی گل زرد ، ساخته شده از محفظه زیپ داخلی سکه ، شکاف کارت ، یک زیپ در اطراف بسته و برچسب طلای "Versace Tribute". این کیف پول زنانه شیک ایده آل برای یک شامگاه خارج از خانه ، فضای کافی برای جادار کردن وسایل مورد نیاز شما بدون سنگین و سنگین بودن دارد. با اندازه گیری 19 2 2 10 10.5 سانتی متر ، این کیف پول زنانه طراح باعث می شود به محض خارج شدن از سر ، سرها بچرخد.




7. پرادا - کیف پول چرمی



 


 


Prada SpA که توسط ماریو پرادا و برادرش مارتینو پرادا تأسیس شده است ، یک خانه مد لوکس ایتالیایی است ، که تخصص آن در لوازم جانبی مسافرتی ، کیف های چرمی ، سایر لوازم جانبی مد و غیره است. در ابتدا یک فروشگاه کالاهای چرمی به نام های Fratelli Prada ، آنها کالاهای حیواناتی را فروختند و وارد کردند. تنه و کیف دستی بخار انگلیسی.


این کیف پول چرمی با استفاده از چرم مشکی سافیانو ساخته شده است و دارای 10 عدد کارت کارت ، آرم برند فلزی حروف ، بسته شدن ضربه محکم و ناگهانی ، یک محفظه قبض ، محفظه سکه فشرده شده و جیب خارجی با زیپ است. این کیف پول زنانه شیک با اندازه 9.5 18 18.7 سانتی متر ، اگر به دنبال چیزی درجه یک هستید و برای لباس عصرانه خود مناسب است ، انتخاب مناسبی است. این کیف پول با کیفیت بالا بدون داشتن احساس سنگین و سنگین می تواند مواد اولیه لازم را داشته باشد.




8. Micheal Kors - کیف پول چرمی سنگی بلوک کوچک Mercer



Michael Kors Holdings Limited یک شرکت مد آمریکایی است ، که در سال 1981 توسط مایکل کورس تأسیس شد. فروش کالاهایی از قبیل مردان و زنان و پوشاک ، لوازم جانبی ، ساعت ، جواهرات ، کفش و عطر. کیف های دستی این برند یک روند مد محبوب در بین دختران نوجوان است.


این کیف پول کوچک و درجه یک با استفاده از چرم ماسوره ساخته شده است و دارای دو عدد کارت عقب ، دو اسلات کارت جلو ، جیب جلویی ، جیب اسلیپ عقب و جیب فشرده مرکزی است. همچنین از سخت افزار با طلای طلایی و چفت و بست استفاده می شود. با اندازه گیری 4.5 3 3 x 1 اندازه گیری شده ، این کیف پول زنانه شیک و براق و به اندازه کافی کوچک است تا بتواند درون یک کلاچ یا یک هواپیما قرار بگیرد و یک کیف پول بسیار سبک و زیبا را ادامه دهد. یک روز اتفاقی بیرون.


https://www.ginzzaa.com/category/shoulder-bags



کیف پول زنانه را می توانید در هر شکل ، اندازه و رنگ پیدا کنید. اعم از مارونهای روشن و بیرونی تا خاکستریهای ظریف. هر وقت متوجه چیزی ظریف و شیک می شویم ، اولین چیزی که می خواهیم اینست که شما از کجا بدست آورده اید. بنابراین به طور طبیعی بسیاری از مردم تعجب می کنند که از کجا می توانند کیف پول زنانه را خریداری کنند. فرقی نمی کند این یک کلاچ کلاسیک درجه یک باشد یا یک زنجیر تفریحی سرگرمی ، همه آنها را بصورت آنلاین پیدا کنید. اما فکر می کنید از کیف پول مناسب استفاده می کنید؟ برای اطلاع از این لیست بهترین کیف پول های زنانه را ببینید.

https://www.urby.in/blog/best-wallets-for-women/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد